Syksy on tullut. On aika jättää kesän lomailut taakse ja aloittaa taas arkiset kiireet. Tämän syksyn iso asia elämässäni on tulevat kunnallisvaalit.

Miten päädyin tähän?

Olen ollut jo vuosia mukana kirkollispolitiikassa ja mukana rakentamassa kirkon tulevaisuutta liberaalimpaan suuntaan. Neuvostoissa ja valtuustoissa istuessani sekä järjestöjen kautta toimiessani, minulla on herännyt vahva tunne siitä, että haluan vaikuttaa paitsi lähiympäristöni tulevaisuuteen myös asioihin laajemminkin.

Kaksi vuotta sitten oli jälleen seurakuntavaalit. Perinteisen Korsolaisten nuorten valitsijayhdistyksen lisäksi mukaan tuli uusi valitsijayhdistys: Tulkaa Kaikki – liike. Itse toimin valitsijayhdistyksen kokoon kerääjänä ja sainkin kutsun Tulkaa Kaikki –liikkeeltä yhdistää listamme Korsossa. Totesin kannattavani Tulkaa Kaikki -liikkeen arvoja vahvasti. Näin alkoi matkani liikkeessä, joka rakentaa valtakunnallisesti liberaalimpaa kirkkoa monin eri keinoin.

Vantaalla Tulkaa Kaikki – listat keräsivät seurakuntavaaleissa hienon määrän ääniä ja saimme yhteiseen Kirkkovaltuustoon mahtavat 7 edustajaa –  enemmän järjestäytyneitä uudistusmielisiä kuin koskaan! Näin alkoi tiivis valtuustotyöskentely. Työskentelyn aikana tutustuin myös muihin valtuutettuihimme, jotka yllättäen olivat lähes jokainen Vantaan Vihreiden jäseniä. Pian ymmärsin, että Vihreä politiikka on se, jossa minun paikkani on.  Näin alkoi taipaleeni Vihreissä.

Kunnallisvaaliehdokkaaksi minut valittiin jo viime joulukuussa. Oli hieno tunne, kun kaikki toivottivat aidosti ja lämpimästi minut mukaan ehdokkaaksi ja Vantaan vihreiden jäseneksi. Ja aikaisemmin tuntemillani ihmisilläkin oli pelkkää hyvää sanottavaa ehdokkuudestani!

Nyt?

Kesä on mennyt kampanjaa ideoidessa ja toteuttaessa. Isoimpia kysymyksiä on ollut vaaliteema. Kuinka valita kaikista niistä itselle tärkeistä asioista aiheet, joita painottaa?

Kesän mittaan syntyneet ideat ovat nyt syksyn tullen konkretisoituneet; kannatustuotteita on painettu, flyereita tehty, kuvia otettu ja mikä tärkeintä; nettisivut ja vaaliteemat on tehty!

Valtavan suuri kiitos tästä kaikesta kuuluu kampanjapäällikölleni Sonjalle!

Syksyn kalenteri alkaa näyttää jo nyt siltä, että saan kampanjan puitteissa tavata valtavan määrän uusia ihmisiä!

Tutustu kampanjaani ja ajatuksiini lähemmin kotisivuillani!

Eve

~hyvää ja kaunista~

LINKIT:

Tulkaa Kaikki http://www.tulkaakaikki.net/

Liity Vihreisiin http://www.vihreat.fi/

Lahjoita Even vaalikeräykseen:  http://lahjoita.vihreat.fi/lahjoita/henkilolle/ramo-eve

Eve Facebookissa: https://www.facebook.com/pages/Eve-R%C3%A4m%C3%B6/493736270642496?sk=info

Nettisivut: https://henkilot.vihreat.fi/eve.ramo/

VALMISTAUTUMISTA JA VAALITOHINAA