Minulle on ilo ja kunnia pitää Eveä ystäväni. Hän on nainen, joka tekee työtä täydellä sydämellä niiden eteen, jotka eivät pysty itse pitämään puoliaan. Even sisukkuuden takia Vantaa on parempi kaupunki olla lapsi. Periksiantamattomasti ja lämmöllä hän puolustaa perheitä, lapsia ja tasa-arvoa. Eve on ihminen, jota Vantaa ja koko tämä maa tarvitsee.

Emma Kari, kansanedustaja

Eve on suora, välitön, skarppi ja vahvalla oikeudentajulla varustettu. Hän tarttuu asioihin ja tekee pelottomasti sen mitä on tehtävä. Eve tuntee lähiöiden arjen ja ihmisten ongelmat eikä väistä, kun on tilaisuus auttaa.

Lasse Miettinen, entinen puoluesihteeri, Vihreät

Evellä on kyky tarttua asioihin silloinkin kun tarttumatta jättäminen olisi itselle helpompaa. Sellaisia ihmisiä tarvitaan hoitamaan yhteisiä asioita, jotka uskaltavat kysyä ja vastata.

Ihmiselämä on joskus rikkonaista ja hyvinkin monimuotoista, jolloin tarvitaan ymmärrystä ja kykyä kohdata toinen ihminen aidosti. Even työura vaikeuksissa olevien nuorten kanssa avaa ikkunan koko yhteiskuntaan.
Heikkojen keskellä oleminen, hallinnon ja vallan ymmärtäminen, pyrkimys oikeudenmukaisuuteen ja rauhaan ovat niitä asioita joita tarvitaan siihen, että kykenee puolustamaan hyvää ja kaunista uskottavasti. Eve on uskottava.

Juha Luodeslampi, pastori, vs. työalasihteeri

Eve on empaattinen. Se on myötäsyntyistä. Jo hoitotäti totesi alle kouluikäisestä Evestä, että Eve ymmärtää ihmisiä paremmin kuin tarvitsisikaan ja paremmin kuin moni aikuinen. Eve myös pistää itsensä täysillä peliin. Ei säästele itseään.

Anna-Kaisa Rämö, metsäekonomisti, äiti

Määrätietoinen päättäväisyys sekä lempeys ovat ensimmäisiä asioita joita Evestä tulee mieleeni. Olen useamman vuoden seurannut kuinka Eve saa asioita eteenpäin, politiikassa tähän tarvitaan yhteistyötä kaikkien poliittisten toimijoiden kanssa, yksi Even vahvuuksista on erinomainen yhteistyökyky.

Sami Halme, Helsingin Vihreiden puheenjohtaja

Eve on diplomaattinen, mutta jämäkkä yhteistyön rakentaja, johon voi aina luottaa. Ihailen hänen periksiantamattomuuttaan ja neuvottelukykyä, jolla hän on mm. edistänyt yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa kirkossa jo pitkälti yli vuosikymmenen ajan. Eve tekee kaikkensa hänelle tärkeiden asioiden suhteen, eikä pelkää laittaa itseään likoon. Even kanssa on paitsi tehokasta myös hauskaa työskennellä!

Katri Korolainen
Kirkolliskokouksen tulevaisuusvaliokunnan pj
Armon vihreiden pj 2014-2015

Eve on aina omassa elämässään sekä politikassa puolustanut ihmisiä, varsinkin niitä joilla menee heikoimmin. Eve osaa neuvotella ja on ymmärtänyt sen, että politiikassa pitää saada myös tuloksia aikaiseksi.

Panu Laturi, osakas, viestintätoimisto N2 Comms

Siksi koska tarvitsemme inhimillisyytta politiikkaan. Olen asunut pitkään pois Suomesta. Koskaan ei ole sinänsä harmittanut, etten äänestä enää Suomessa. Tänä vuonna harmittaa. Viisasta, empaattista naista, joka ajattelee aivoillaan ja sydämellään yhtä vahvasti olisi hienoa äänestää! Olet parhautta!

Liisa Väisänen, taiteen tutkija, tietokirjailija

Energiaa ja pitkää pinnaa meidän asioiden hoidossa ♥

Kirsi Heikinheimo