Olen 38-vuotias vantaalainen, aktiivinen inhimillisyyden ja tasa-arvon puolustaja.  Olen koulutukseltani sosionomi-kirkon nuorisotyönohjaaja ja työskennellyt monipuolisesti sosiaalialalla, erityisesti lastensuojelussa, lasten, nuorten ja perheiden parissa. Olen kaupunginvaltuutettu, valtuustoryhmän 1.vpj, opetuslautakunnan jäsen, kirkkovaltuutettu, Vantaan Vihreiden puheenjohtaja ja vapaa-ajanlautakunnan jäsen.

Empatia, toisista huolehtiminen ja oikeudenmukaisuus ovat minussa myötäsyntyisiä ominaisuuksia. Haluan puhua heidän puolestaan, joiden oma ääni ei kanna.  Kampanjani pääteemoja ovat lasten ja perheiden hyvinvointi, lastensuojelun riittävät resurssit, hyvä koulutus ja toimivat sosiaali- ja terveyspalvelut sekä laadukkaat lähiliikuntapaikat. Tämän lisäksi on tärkeää pitää lähiluontomme elävänä ja tarjota riittäviä ja edullisia harrastusmahdollisuuksia.

Päätöksenteossa pidän tärkeänä sitä, että se on aidosti avointa ja demokraattista ja että siihen voi vaikuttaa. Päätöksenteko ei saa karata liian kauas käytännön tasosta.

Asun Korsossa puolisoni ja kissojeni kanssa. Olen aktiivinen kotikissaharrastaja ja luonnon ystävä, joka viihtyy vapaa-ajallaan metsässä vaeltaen ja sienestäen sekä salilla liikuntaa harrastaen. Eläinten ja luonnon hyvinvointi ovat minulle luovuttamattomia perusarvoja.