Kalenteri

Keskiviikko 3.4. ennakkoäänestys alkaa

Torstaina 4.4. klo 11-12.15 Sininauhan vaalipaneeli, Muistokatu 18, Pori,

klo 19 Luonnonsuojeluliiton vaalikeskustelu, Alfredinkatu 1, Rauma

Perjantai klo 17-19 Naisten kahvila, Puiston kaffeetupa(entinen Fossette) Eetunaukion reunalla, Pori. Tilaisuudessa esittää runojaan Henry Flinkman.

Lauantai 6.4. klo 10-12 Eetunaukio Pori, Karhuviestissä

Viikko 12

Maanantai 18.3. klo 15-18 Puuvilla, Tulevaisuuden koulu – Keskustelua koulutuksen näkymistä Porissa. Mukana kansanedustaja Satu Hassi. Klo 17-18 suuri kouluverkkokeskustelu, jossa edustajat jokaisesta Porin valtuustoryhmästä. Olen mukana keskustelussa vihreiden edustajana.

Keskiviiko 20.3. Politiikan pubivisa, One for the Road eli Otavankadun Irkkupubi klo 18.30-20. Tapahtuma on osa Annen vaalikampanjakierrosta, mutta osallistujat ovat tervetulleita puoluerajoista riippumatta.

Torstai 21.3. klo 18 tutustuminen Kalaholman kouluun ja osallistuminen yleisötilaisuuteen koulun tulevaisuudesta.

Perjantai 22.3. Vihreiden bussi kiertää Satakunnassa. Mukana puolueen puheenjohtaja Pekka Haavisto. Klo 10-11 Rauman tori. 12.30-13 Harjavalta K-Supermarket Mylly. Klo 14.-15.15 Ulvilan kirjaston parkkipaikka, K-supermarket Hansa. KLo16-18 Puuvillan kauppakeskus Pori. Klo 18.30 Pekka on mukana illanvietossa Bar Terracessa Porissa.