Tervetuloa!

Olen espoolainen Vihreiden kaupunginvaltuutettu, Hyvinvoiva Espoo -kehitysohjelman varapuheenjohtaja sekä HOK-Elannon Vihreän edustajistoryhmän puheenjohtaja. Tervetuloa sivuilleni!

Kerron näkemyksistäni ja poliittisesta toiminnastani
Facebookissa
Blogissani
Instagramissa on jonkin verran politiikkaa, mutta myös muuta elämää. Instagramia päivitän some-kanavistani eniten.

Saat minuun yhteyden myös sähköpostitse: nieminenpinja(at)gmail.com
Valtuustopuheitani ja muita kirjoituksiani löydät kootusti täältä.

Olen kiinnostunut erityisesti sosiaali- ja terveyspolitiikasta sekä koulutuspolitiikasta. Tällä hetkellä toimin Hyvinvoiva Espoo -ohjausryhmän varapuheenjohtajana. Aiempina valtuustokausina olen toiminut muun muassa Espoon opetus- ja varhaiskasvatuslautakunnan varapuheenjohtajana sekä sosiaali- ja terveyslautakunnan jäsenenä. Olen työskennellyt sosiaali- ja terveysalan järjestöissä 15 vuotta ja muuta alan työkokemusta ja luottamustoimia minulla on vielä paljon pidemmältä ajalta.

Vapaa-aikanani oleskelen mielellään luonnossa. Lähimetsien ja muiden virkistysalueiden turvaaminen on minulle tärkeää. Kestävää kehitystä edistän myös HOK-Elannon edustajiston vihreän edustajistoryhmän puheenjohtajana.

Olen politiikassa mukana, koska haluan omalta osaltani edistää sellaista yhteiskuntaa, joka pitää huolta jäsenistään sekä turvaa puhtaan luonnon ja hyvinvoinnin myös seuraaville sukupolville.

Mistä asioista tavallisimmin puhun valtuustossa ja teen aloitteita tai kysymyksiä? Olen kahtena vuotena kirjoittanut tiivistelmät tekemisistäni politiikassa. Niistä saa toivottavasti nopeasti käsityksen asioista, joita olen ajanut silloin ja nyt.

Vuosi 2017

Vuosi 2019